predstavitev-revij-slo

Podjetniki smo se združili z idejo, da bi oglaševali svojo dejavnost ceneje, učinkoviteje in predvsem, da bi se imeli možnost predstaviti v večjih okvirjih, kot jih ponujajo drugi mediji. Zato smo ustvarili lastno publikacijo, katere soustvarjalec ste lahko tudi vi!

Prva revija je izšla na Krasu oktobra 2014, imenovana Kraški utrip. V šestih mesecih distribucije brezplačne revije se je izkazalo veliko zanimanje s strani ostalih podjetnikov tudi iz drugih regij. Tako smo maja 2015 izdali prvo brezplačno revijo v Kopru in okolici, z imenom Obalni utrip. Bralci se na nas obračajo z pohvalami in hvaležnostjo, saj je to edina revija, ki je brezplačna, ponuja ogromno zanimivih informacij, člankov in ugodnih nakupov. Poleg tega popestrimo vsebino z mesečnimi članki, horoskopom, križanko, malimi oglasi in drugimi zanimivostmi.

Zaradi potenciala čez mejo – v Italiji, smo podjetnikom omogočili tudi oglaševanje , vendar le v potrošniško najzanimivejših mesecih (spomladi in v jeseni). Širitev dejavnosti na tuje trge je priložnost, da najdemo nove kupce svojih storitev in izdelkov in tako povečamo prodajo na širši krog odjemalcev. Oglaševanje v oglasniku Kraški utrip čez mejo je bilo zelo odzivno, kar je verjetno plod pravega termina, ponudbe in inovativne oblike. Vse revije so pripravljene v visokih tehničnih in estetskih standardih, kar pa ne vpliva na ceno oglaševanja.

Izhajamo iz osnov oglaševanja in ga omogočamo tudi manjšim in srednje velikim podjetjem:

Vsi podjetniki se zavedamo, da je potrebno potencialnim strankam sporočati, kaj ponujamo in kako opravljamo svoje delo. Pomeni, da moramo vztrajno dvigovati prepoznavnost blagovne znamke, objavljati akcije in dogodke. Ker pa vse to zahteva velike finančne investicije, veliko podjetnikov zanemari najpomembnejši korak v poslovanju. Zato smo pri nas združili nekaj pomanjkljivosti iz drugih medijev in jih spremenili v prednosti za podjetnike:

  1. Več razpoložljivega oglasnega prostora,
  2. Nizka cena
  3. Ste ustvarjalec svoje lastne strani (PR članek, nasveti, predstavitve, kuponi, akcije,…)
  4. Naslov vašega članka na prvi strani revije
  5. Lokalno usmerjeno in ciljno targetiranje potencialnih strank

Poleg tega popolnoma brezplačno opravljamo za vsakega izmed naših oglaševalcev:

  • Spletni ogled revije in povezava na vašo spletno stran
  • Objava akcije na FB
  • Pospeševanje vaše dejavnosti z delitvijo vaših vizitk in letakov
  • Pomoč pri oblikovanju strategije,  člankov  in oglasa.

Razlogov, da smo med oglaševalci zelo iskan in priznan medij in med bralci zelo priljubljeno čtivo je več kot preveč, da nadaljujemo in nadgrajujemo našo strategijo. Tako bralcem, kot oglaševalcem podjetnikom se pa zahvaljujemo za podporo in sodelovanje, saj brez njih edicije ne bi bile take kot so!

HVALA

Mojca Babuder

lastnica, vodja, oblikovalka, organizatorka, koordinatorka, tekstopiska, svetovalka, prijateljica, partnerka, mama,...