Leta nazaj smo slovenci hodili v Italijo po nakupih. Se spomnite? Na veliko so baje “šfercale” kavbojke (tako so mi povedali).

Časi so se zelo spremenili…

Danes so trgovine ob IT-SLO meji polne italijanov. Drznila bi si celo trditi, da večina obmejnih ponudnikov dobesedno živi od njih. Nič narobe! Še posebej zato, ker smo lahko ponosni, da pri nas iščejo/dobijo domačnost, prijaznost, nižje cene, boljše ceste in večja parkirišča,… Jasno je, da recimo več 20 frizerskih in kozmetičnih salonov ne bi preživelo od domačinov. Enako velja za gostince, trgovine, avtomehanike in vse ostale dejavnosti.

Poznam veliko podjetnikov, ki so želeli (tudi sama) prestopiti “mejo” in si tam ustvariti novo priložnost, poiskati nove kupce in predvsem povečati prepoznavnost. Ampak je za to potreben čas, denar, iznajdlivost, poznavanje tržišča, medijev, mentalitete, itd…

Tako smo v našem podjetju pred leti zaznali poslovno priložnost. Sama sem se dobro leto trudila preučiti možnosti oglaševanja v Italiji. Priznam, da ni bilo lahko. Poleg vsega še jezika nisem poznala (rojena sem v Mariboru, živim na primorskem in obdobje risank na TV je že zdavnaj mimo :-), da bi se naučila jezika, kot drugi tukaj rojeni).

Pridružili so se mi lokalni podjetniki, ki so zaznali priložnost. Sosedje nakupujejo pri nas – dejstvo! Vprašanje je le, kje. Pri nas ali pri konurenci? Kdo se je bolje predstavil, več oglaševal in se izpostavljal, da so ga našli.

S podjetniki smo se l. 2014 prvič združili in izdali knjižico s ponudbami in le to še danes delimo “čez mejo”.

Največja prednost takega oglaševanja je merljivost, ki se ji večina oglaševalcev izogiba, saj tukaj številke govorijo o uspešnosti, ne pa občutki. In veseli smo, da je tako.

Do danes se nam je pridružilo že več kot 200 slovenskih podjetij, ki se promovirajo v Italiji in osvajajo trg dobrih kupcev/potrošnikov.

Ste kot podjetnik že razmišljali, da bi svojo ponudbo razširili preko “meje”?

Na različne načine se predstavljamo v Italiji in tam vztrajno večamo našo prepoznavnost. Poslužujemo se letakov, plakatov, radia, Facebooka,…

Potrebujete pomoč pri izbiri medija in načrtovanju pridobivanja kupcev čez mejo?

Prihranili bomo vaš čas, denar in vas hitreje pospremili do začrtanega cilja.

Glede na to da ste sedaj tukaj, verjetno želite izvedeti, kako pridobiti več strank, povečati promet vašega podjetja, se širiti čez mejo in ustvariti večjo prepoznavnost.
In čestitke za vaš korak! Poznate tisti rek: “le tisti, ki naredi neko spremembo, lahko tudi pričakuje spremembo”?

Na pravem mestu ste.

Prosim, če spodaj vpišete vaše podatke, da vam posredujemo ponudbo.

Preverite UTRIP čez mejo
Slovenija ima omejeno tržišče, zaradi česar je že od nekdaj primorana svoje dejavnosti nuditi in širiti izven meja!

Italijanski trg je za slovenske podjetnike zanimiv predvsem zaradi treh lastnosti: bližine, velikosti in nekoliko drugačnega življenjskega standarda tamkajšnjih prebivalcev.

Leta nazaj smo Slovenci hodili po nakupih v Italijo, saj je bilo to cenovno ugodnejše in ponudba je bila večja. Danes pa italijanski sosedje vse več nakupujejo pri nas tako izdelke kot storitve.

Širitev ponudbe in dejavnosti na sosednje trge je priložnost, da najdemo nove kupce svojih storitev ali izdelkov.